# pageviews

zondag 22 juni 2014

Lets blend

Mijn favoriete groene sapje:


Wist je dat peterselie erg gezond is? Ik las dat diit kruid bomvol zit met vitamines en sindsdien haal ik een paar keer per week een bosje peterselie, een deel gaat door de maaltijden en van het restant maak ik dit frisse sapje, een echt vitamine C bommetje! Vooral de peterselie en de limoen maken dit sapje heel gezond. 


Gooi alles in de blender. 

Een bosje peterselie, limoensap, en een in stukken gesneden geschilde komkommer. Voeg ook een glas water toe en laat daarna je machine een paar minuutjes op hoge toeren draaien. Zo krijg je een mooi glad sapje. Voeg aan het einde 1-2 glazen jus dorange en een theelepel spirulina toe. Mix alles nog even door elkaar. Geniet daarna van je zelfgemaakte sapje. 


Proost. Wil je variĆ«ren? Gooi er een paar blaadjes verse munt bij en/of een avocado. 


Wil je meer weten van kruiden? Ik vond deze interessante link daar kun je verder lezen wat peterselie allemaal in zich heeft: 

http://www.devoedzamekeuken.nl/peterselie/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten